WSZYSTKIE MOJE PROJEKTY

Wszystkie skończone projekty lub najnowsze wersje trwających projektów będę wrzucać tutaj.


Too Angry to Space

Technologia: Unity3D
Trzeci projekt z GDS, który rozwijam po godzinach i już niedługo będzie dostępny na Steamie, gdyż gra pomyślnie przeszła GreenLighta. Demo gry można pobrać ze strony:
www.tooangrytospace.com


Agent Amor

Technologia: Unity3D
Druga gra wykonana wykonana kursie GameDev School. Tym razem jest to praca zbiorowa, a ja odpowiadałem w tym projekcie głównie za projektowanie poziomów.W grę można zagrać w serwisie gamejolt.com:

http://gamejolt.com/games/puzzle/agent-amor/51265/
Link do YT: https://www.youtube.com/watch?v=fHWSC3KKGj4


Cows Defender 
Technologia: GameMaker
Gra wykonana kursie GameDev School.

http://andrzejchrzanowski.home.pl/cowsdefender/CowsDefender-gold-1-1-Default-1.0.0.3.exe


Bug Killer 
Technologia: Unity3D
Gra zrobiona w jedno przedpołudnie, ot tak po prostu, bo miałem taki pomysł...

http://andrzejchrzanowski.home.pl/bugkiller/bugkiller.html



TombAdventure 
Technologia: Unity3D
Gra testowa – uczę się na niej posługiwać środowiskiem Unity3D oraz pisać skrypty w C# i co jakiś czas dorzucam nowe funkcjonalności.

http://andrzejchrzanowski.home.pl/my-and-unity-e05/my-and-unity-e05.html


Mszonimposible 
Technologia: Flash
Moja pierwsza dająca się ukończyć produkcja:)

http://andrzejchrzanowski.home.pl/mszonimposible/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz