wtorek, 28 października 2014

PGA i 0h Jam

No i PGA się skończyło. Było to moje pierwsze doświadczenie z takimi targami i muszę przyznać, że bardzo mi się podobało. Mało spałem, dużo imprezowałem i poznałem wielu ludzi z pasją, którzy tworzą niesamowite, niezależne gry.

Najważniejsze jest jednak to, że wytrwałem do drugiej w nocy i wziąłem udział w 0h Jam, który odbywał się w poznańskim tramwaju. Oczywiście nie udało mi się w ciągu godziny zrobić gry, która by sensownie wyglądała. Coś tam jednak zakodziłem:

http://andrzejchrzanowski.home.pl/jam-0h/

Niestety efekt jest marny... W skrócie trzeba klikać na czarny kwadrat, tak aby czarna liczba była jak najbliższa zeru (gdy dojdzie do 100 lub -100 to się przegrywa) i uzbierać jak najwięcej punktów (białe cyfry). Zdaje sobie sprawę, że brzmi to trochę bez sensu, ale nie będę teraz tłumaczył, o czym miała być gra. Jak się trochę ogarnę, to dorzucę jakąś grafikę i dokończę mój pomysł z jama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz